Nucky: tror man i modo's läge kan sitt rätt lugnt med vad som kommer in iaf. :)
Inlägg: 2181430
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9108}: Absolut. Fyra breddspelare, nån trött föredetting och en målvakt med halvdana stats från bulgariska ligan 2014. Det är så det brukar se ut. Vi har lyckats landa tre riktiga spetsspelare i form av tamby, jj och Karla sen vi hamnade i detta helvete. Samtliga är omöjliga att behålla. Ja just fan, Barto också. Vi kommer bara få en massa noname skräp denna gång också.
Walt and see
Walt and see
Sv: Silly season
{9108}: Tack för all info, men du får byta ut din logga och istället följa din kvinnas val av hockeyklubb😉