puffe: Haha du kan inte säga så.. löven måste ses som klassiska 😭
Inlägg: 2182880
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Löven hade en bra period på 80-talet. Annars har de hållit till i lägre divisioner, eller agerat slagpåse i dåvarande Elitserien. Det är inte vad jag förknippar med ett klassiskt lag
+ 2