Snipan: Såååå du menar att MODO håller på tapppa sin status som klassisk klubb? 8 år sedan ni presterade i SHL. Jag håller inte med om det faktiskt.
Inlägg: 2182947
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Förvisso skillnad på 8 år och 35 år (eller vad det är), men jag tycker att det finns en risk att Modo kan bli förknippad med ett allsvenskt lag, framför en klassisk förening om man inte går snart går upp.
+ 1