Inlägg: 2183505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: En sån här match skulle jag vilja se Timrå i och dom skulle gå vinnande ur den !!
Sedan glömmer man den under matchen , för du har väll själv varit spelare på något sätt så du vet