Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tror han är lite småskadad just nu lite därav dom håller på honom lite, med tanke på serien kan bli lång med tanke på hur matchen är idag.. :d

sen kommer han nog lämna för USA nästa år.