+ 5
Inlägg: 2184445
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Håller med. Jag får samma feeling som när de krokade BH och även Lückner som headcoach. Viktigaste värvningen!
(..att jag även hade samma feeling för Anders Forsberg känns inte lika creddit, så
Jag nämner inte det..)
(..att jag även hade samma feeling för Anders Forsberg känns inte lika creddit, så
Jag nämner inte det..)
+ 1
Sv: Silly season
Nucky: hockeynews.se/articles/19618/
NHL- regler gällande slagsmål från och med nästa säsong, älskar det! Kommer få bort många fula tacklingar från svensk hockey
Såg att jag var tvåa på bollen. Dont hate me.
NHL- regler gällande slagsmål från och med nästa säsong, älskar det! Kommer få bort många fula tacklingar från svensk hockey
Såg att jag var tvåa på bollen. Dont hate me.
+ 3
Han är enligt mig den mest intressanta värvning vi gjort på många år.
Ska bli FRUKTANSVÄRT intressant att se honom i Modo😁