+ 2
Inlägg: 2185098
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Tycker även Persson kom in och imponerade på slutet, tror han kan bli en bra målskytt på denna nivå han verkar dock trivas bra nere i Borlänge.
Visst har vi en del juniorer som växer för varje år som är viktiga att behålla, men jag hoppas verkligen att ledningen inser hur hög klass som krävs för att slåss i toppen. Allsvenskan håller betydligt högre klass i toppen nu än för ca 10 år sedan.
Ursäkta, glömde även Harju på den listan.