Gavelo: Jag tror att Ottosson, Andreasson, Brown, Eronen och Palmquist kan försvinna om dom inte går upp. Dessutom så rycktas Deilert till AIK.
Inlägg: 2185515
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Inga större förluster förutom Deilert och ganska lätt att ersätta.