+ 1
Inlägg: 2185811
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Noterar att Ljunggren blir kvar i Mora. Riktigt imponerande att dom lyckas behålla en av seriens bättre centrar. Än så länge är det väl Ludvig Larsson som är deras stora tapp. Lyckas dom behålla förstakedjan samt Wenblom och OSL kan dom bli farliga nästa år.
Tror det kan vara väldigt viktigt att vi också hittar sådana spelare som är topp i HA men väljer att stanna något år extra och inte drar direkt som t.ex Fredrik Olofsson och Rosdahl gjorde.
Noterar att Ljunggren blir kvar i Mora. Riktigt imponerande att dom lyckas behålla en av seriens bättre centrar. Än så länge är det väl Ludvig Larsson som är deras stora tapp. Lyckas dom behålla förstakedjan samt Wenblom och OSL kan dom bli farliga nästa år.
Tror det kan vara väldigt viktigt att vi också hittar sådana spelare som är topp i HA men väljer att stanna något år extra och inte drar direkt som t.ex Fredrik Olofsson och Rosdahl gjorde.
+ 1
Viktigt att någon av dem är en riktig pådrivare, för det har varit väldigt många med korsade armbågar i modobåsen de senaste åren. Vill ha en riktigt aktig som likt Bäckman ger rejäla klappar på axlarna eller benskydden när någon gjort något bra.
Har fått för mig att Karlin generellt är ganska laid back.