+ 1
Inlägg: 2185904
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sir: Jag tror och hoppas att vi värvar in en helt ny förstaline, plus att vi lockar hem OP och förlänger med Tjernström så jag ser inte riktigt vart han ska få plats
+ 2
Sv: Silly season
Sir: Hade kunnat tänka mig Persson istället för typ Modigs. Egentligen hade jag velat se en annan spelare än de båda två, om jag själv fick välja.
Annars tycker jag allmänt att han hade stärkt truppens bredd och offensiv