+ 5
Inlägg: 2186286
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Randy Marsh:
Då är vi uppe i samma antal tappade spelare igen som inför förra säsongen .. Och det är väl lite så vi fans tänkt ett antal ggr. I år.
Gör om och gör rätt!🤔
Då är vi uppe i samma antal tappade spelare igen som inför förra säsongen .. Och det är väl lite så vi fans tänkt ett antal ggr. I år.
Gör om och gör rätt!🤔
Sv: Silly season
Randy Marsh: Haha! Haag lär ju spela i Västervik nästa säsong.. :-)
Bra att Peters inte nämns ännu. Han är värd lite sedlar från Hinkens större plånka.
Bra att Peters inte nämns ännu. Han är värd lite sedlar från Hinkens större plånka.
Sv: Silly season
+ 2
Zykov, Lundin, Boivin och Haag lämnar.