puffe: Hallå, vi är alltid bäst på försäsongen!!
Inlägg: 2186404
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{6870}: Vi är åtminstone alltid bäst tränade på försäsongen, Finns inget lag i världen som försäsongstränar bättre än MoDo
+ 2