+ 2
Inlägg: 2186440
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ser gärna att vi förlänger med Tjärnström, bra kille att ha i en fjärde kedja. Skickar också lite dåliga signaler om vi gör oss av med unga Öviks grabbar. Jellvert kan lyfta under Karlin tror jag, han spelar som bäst under ett tydligt system.
+ 1
Såg att Jens W nämndes han har kontrakt med FBK t.o.m. 22/23