1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507695 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2188327

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: En seriös fråga , vad tror du händer med Freddan A om ni går upp?

Följer han med eller

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Klurigt faktiskt, men känslan säger mig att går vi upp blir det en vända till med Freddan i SHL. Annars tar han nog nått utomlands. Att vara tränare verkar ju vara hans mål i allafall. Även om jag kan tycka att det vore bra med förnyelse så kan jag tycka han borde få en ny chans att revanschera sig med en bättre trupp i SHL denna gång och få en ärlig chans. OM vi går upp alltså.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB