Sputnik: Modo hade haft Shl tryck på sin hawaii skjorta idag om de inte va för covid , inte ni😂
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2188341
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kenttäcam: Förhoppningsvis är de på uppgång nu istället. Frågan är hur det sett ut med en Hellkvist utan ryggrad och moral, sen en Glader som absolut inte var mogen för uppdraget att bygga lag i en proffsliga för herrar.
Nu känns det som man är på rätt spår med Gradin och Karlin och kommer garanterat vara med och fightas framöver!
Löven däremot, njae tror inte du får mycket medåll härinne en kväll som denna. 😅
Nu känns det som man är på rätt spår med Gradin och Karlin och kommer garanterat vara med och fightas framöver!
Löven däremot, njae tror inte du får mycket medåll härinne en kväll som denna. 😅