KB: Han är med i truppen men det är länge sedan han spelade nu så tror inte han slängs in i finalserien. Tror man hellre kör på fem backar! Men tror Rahimi är spelklar till imorgon.
Inlägg: 2188533
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Att möta er är som att sticka ut och fiska och få trassel på rullen och hoppas att man tog med sig reserv spolen .
Eller reda upp trasslet och sedan och sedan fungerade det •
Eller reda upp trasslet och sedan och sedan fungerade det •
+ 1