Inlägg: 2188928
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Verkar bara vara jag som tycker Foppas kommentarer var rätt roliga? Det är ju uppenbart att han skämtar utifrån sitt MODO-hjärta. Sedan tror jag att hans koppling till Umeå hellre ser att björklöven skulle gå upp.
+ 8
Han håller ff slå Börje på käften-nivå ja.
Jag mår helt ärligt skit, fosterställning och svårt att behålla maten. Men det är å andra sidan matchdag på resan mot SHL så det är fullt naturligt