Jag var inte så imponerad av Johansson i kassen mot Västervik och jag har inte blivit mer imponerad ikväll om man säger så.
Inlägg: 2189816
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Nej, det är verkligen inte seriens två bästa målvakter direkt.
+ 1