+ 2
Inlägg: 2189852
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
För hur bra Freddan än är på att bygga ihop ett lag så är han lika dålig på att ändra det laget under en match.
För hur bra Freddan än är på att bygga ihop ett lag så är han lika dålig på att ändra det laget under en match.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ohyggligt stereotyp coachning. Han borde spela på många fler. Plant ser helt slut ut, Rahimi hinner inte med om tempot går upp osv. Genom att spela på många färre så drar de ned tempot, när de snarare har allt att vinna på att få upp tempot. Löven har ett starkt lag, men få bra skridskoåkare.
Alltså varför nöter Freddan på med 1:a kedjan när matchen är körd, varför slita på dem eller riskera skador. Hade det inte varit bättre att spela tredje och fjärde och bara pumpa på mot Lövens backar.