1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507605 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2190135

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub:
12 miljoner är äckligt mkt

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jo, men hur ska SHL annars kunna säkerställa att det är näst intill omöjligt för en klubb från HA att etablera sig i SHL. Vad hade Leksand varit om de inte pumpat in miljoner via den där gubben. Jag tror IKO + nykomlingen kvalar nästa år...

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: De där 12 miljonerna går åt fort. Inte så att de pengarna läggs på att värva stjärnspelare. Snarare mer om organisationen i stort, lönen till de som jobbar på kansliet, bakom kulisserna osv...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB