+ 2
Inlägg: 2190135
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jo, men hur ska SHL annars kunna säkerställa att det är näst intill omöjligt för en klubb från HA att etablera sig i SHL. Vad hade Leksand varit om de inte pumpat in miljoner via den där gubben. Jag tror IKO + nykomlingen kvalar nästa år...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: De där 12 miljonerna går åt fort. Inte så att de pengarna läggs på att värva stjärnspelare. Snarare mer om organisationen i stort, lönen till de som jobbar på kansliet, bakom kulisserna osv...
+ 2
12 miljoner är äckligt mkt