KB: okej tack i alla fall. Det är en försvarare i Västervik jag tänker skulle kunna vara bra defensivt. Han kanske kan vara aktuell. Han har haft en riktigt bra utvecklingskurva spelade här hemma i Mariestad innan. Vet att han snittade många minuter i slutspel.
Inlägg: 2190377
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
okej tack i alla fall. Det är en försvarare i Västervik jag tänker skulle kunna vara bra defensivt. Han kanske kan vara aktuell. Han har haft en riktigt bra utvecklingskurva spelade här hemma i Mariestad innan. Vet att han snittade många minuter i slutspel. Han heter Anderberg.
+ 1