Rytter: Tänker att vi har tex Sylwander som centrat en del tidigare i karriären.
Inlägg: 2192817
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe:
Sylwander är väl på Linköpings radar
Tänkt som 3-4 kedje spelare
Kanske slut centrat i Modo, vi får se
Sylwander är väl på Linköpings radar
Tänkt som 3-4 kedje spelare
Kanske slut centrat i Modo, vi får se