Nucky: Kan det vara så att Tex kommer om Peters lämnar? Stannar Peters så kommer inte Tex. Just nu väntar både Modo och Tex på Peters svar..
Inlägg: 2192842
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gusse: Mitt i målaktsdiskussionen, så chippar jag in att Dan Pettersson inte får förlängt med Linköping. Det är inget namn som får mig att bli upphetsad, men han hade ”C” på bröstet under två allsvenska säsonger med Västervik, så jag antar att Karlin har ett gott öga till honom. Trots allt en SHL center
+ 2