{9315}: Styf kan ju spela J20. Tycker det är nog så bra också.
Inlägg: 2192958
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Det är ju svårt att säga vart Styf befinner sig nästa säsong.
Det vi kan vara överens om är det blev övermäktigt för en 18åring att spela topp 4 i HA med pressen att än hur dåligt flyt du har kommer ingen kunna avlasta dig.
Tror verkligen Hugo kan bli en nyttig spelare för oss över tid. Han har lite fulhet i sig också som jag gillar och saknar hos dom flesta andra spelare vi får fram.
Det vi kan vara överens om är det blev övermäktigt för en 18åring att spela topp 4 i HA med pressen att än hur dåligt flyt du har kommer ingen kunna avlasta dig.
Tror verkligen Hugo kan bli en nyttig spelare för oss över tid. Han har lite fulhet i sig också som jag gillar och saknar hos dom flesta andra spelare vi får fram.
+ 3