Tarasov: jag tror Nordin tar en plats i fjärde som center !
Inlägg: 2193212
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ett oerhört intressant namn för förstecenter platsen...
Otto Paajanen som fick sitt kontrakt brutet med leksand.
Leksand kunde inte erbjuda honom den rollen han ville ha.
Han vill spela i en toppkedja och spela PP som jag förstod det på Tjomme.
22p på 50 matcher!
Skulle va oerhört intressant i modo!
Otto Paajanen som fick sitt kontrakt brutet med leksand.
Leksand kunde inte erbjuda honom den rollen han ville ha.
Han vill spela i en toppkedja och spela PP som jag förstod det på Tjomme.
22p på 50 matcher!
Skulle va oerhört intressant i modo!
+ 1