1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507728 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2193293

Sv: Silly season
dempa: Säger Damp-Dempa som diskuterat dubbelhakan Dick ;-)

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Costanza: hahaha oväntat snabb replik för att vara Costanza 🤣

hehe, jag lyfte mest frågan.. gällande Dick. En gång. Hahah, nej han är ju inte den värvningen vi hade velat se nu som klubb.

Kabanov är väl slut i Danmark(?)
Timashov för bra i AHL annars SHL, inte en suck han syns här igen.

Tror det dröjer innan vi ser en ryss i Modo igen.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB