+ 4
Inlägg: 2193329
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700:
God ide, frågan är om det är bäst för Wallin. 3 matcher i Tranås förra säsongen är allt. Tänker att han inte mår så bra av att vara 2 målvakt.
God ide, frågan är om det är bäst för Wallin. 3 matcher i Tranås förra säsongen är allt. Tänker att han inte mår så bra av att vara 2 målvakt.
Peters och Wallin känns ju helt okej som målvaktspar