+ 1
Inlägg: 2193348
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Amitiel: Håller med! efter så pass få matcher säsongen innan behöver han träna upp till sin nivå och bli matchvarm.
Fick även se nu att Erik Ullman ser ut att bli kvar i Södertälje kommande säsong, synd! Hade gärna sett honom i Modo!
Fick även se nu att Erik Ullman ser ut att bli kvar i Södertälje kommande säsong, synd! Hade gärna sett honom i Modo!
Isak är svår bedömd, hade gärna sett Peters första och Wallin som andra men känns som Wallin behöver spela mycket för att fortsätta utvecklas.