Majbrasan: Livesändningarna där spelare presenteras tror jag var gratis.
Inlägg: 2193843
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21: Så var det nog, men poängen har egentligen inte så mycket vilken del som var gratis och inte. MoDo Channel i sin helhet var helt enkelt väldigt bra paketerat och jag var villig att betala för den, och samtidigt stötta föreningen. Det kändes som ett bra utbyte för en supporter - bra material med hög produktionskvalitet och samtidigt den tillfredsställande känslan av att pengen i princip oavkortat går till MoDo.
Inte riktigt samma sak att swisha samma belopp varje månad.
Inte riktigt samma sak att swisha samma belopp varje månad.