Inlägg: 2194055
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: Fast förra året hade OIK + LIF åkt ur redan. De hade varit tvungna att kvala sig tillbaka för att få en SHL plats. Det strök man. Inte helt olikt då dessa lagen inte heller hade "vunnit" tillbaka sin SHL plats.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: 1 -1 i matcher .
Resultat : 3-6
Resultat : 7-0
Mål : 10-6
Vi vann på sammanlagda mål 10 -6 rättvist , om det finns någon rättvisa i hockey
Resultat : 3-6
Resultat : 7-0
Mål : 10-6
Vi vann på sammanlagda mål 10 -6 rättvist , om det finns någon rättvisa i hockey
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9287}: Därför att. Nej men seriöst tkr jag att blir konsekvensen att det ska dras ut på tiden och kompliceras ytterligare då tkr jag att Tik förtjänat att flyttas upp.
Ett alternativ är att korta ner serien till bäst av 5.
Ett alternativ är att korta ner serien till bäst av 5.
+ 1
Båda lagen fick stänga ner i 2 veckor