Bad_Brett: Ja det känns inte riktigt bra. Har inte koll på deras kontrakt som de hade med MoDo förra säsongen. Hade de kontrakt för att stanna kvar i föreningen?
Inlägg: 2196371
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: lider lite med rögle. otur att få såna skador på viktiga spelare inför såhär viktiga matcher..
+ 2