+ 3
Inlägg: 2196476
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Ja nog måste en försteback in, sen om det skall vara en utpräglat defensiv back vet jag inte. Enligt mig så är det bättre med backar som har allroundegenskaper.
Han kan spela där 2 år till,
Det är lungt!
Vi har väl.fullt nu på backsidan med dom.namnen som sägs vara klara.
Hasa, Wahlberg och Näsen.
7 backar med Viklund, Styf, Dahlroth och Ytterell.
Om inte så skall vi väl ha någon stort och stark defensiv pjäs, En general?