Nucky: Känner spontant att det lär ha varit rätt mycket ''rock n’roll-hockey'' i ettan också.
Inlägg: 2196582
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Christensen: Ettan betydligt ojämnare än HA, lätt att plocka poäng där.
Men ta hem Thörnberg ni, bara en fördel för oss 😜
Men ta hem Thörnberg ni, bara en fördel för oss 😜
+ 3