Tarasov: Dahlia? Dahlroth?
Inlägg: 2198271
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78:
Tänkte vara lite fyndig och skriva Dahlis men hade googlar den svarta dahlian nyss. Korrekt är såklart Dahlis...
Tänkte vara lite fyndig och skriva Dahlis men hade googlar den svarta dahlian nyss. Korrekt är såklart Dahlis...
+ 1
Sv: Silly season
Jo du nog kommer det fler nyheter antingen slutet på denna vecka eller nästa vecka.
Det där visste man redan i fredags att han skulle bli presenterad, men jag trodde dom skulle göra det på lördagen istället..
men dom ville väl göra 2 i 1
Det där visste man redan i fredags att han skulle bli presenterad, men jag trodde dom skulle göra det på lördagen istället..
men dom ville väl göra 2 i 1
+ 2