+ 9
Inlägg: 2199871
Svarskommentarer
Sv: Silly season
atomragnar: nu va det inte jag som tog upp sannolikhetslära. Konstaterar att det aldrig varit lättare att gå upp till SHL, grattis till er! Även att det inte kommer ske
nästa år.
nästa år.
Man kan vända och vrida på saker och ting för att tro man får något vett till sin egna åsikt men oftast blottar man bara sitt oförstående tydligare genom att göra så.