Finns det några i Löven eller Timrå som kan vara aktuella för de platser vi har kvar att fylla?
Inlägg: 2201089
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Zup:
Jag gillar Lindholm i Timrå men det känns som om bredden i 3-4 är på plats. Backarna känns de som att de vill behålla. Skulle Björklöven gå upp så är känslan av kunde huggit på några där. Jag är rätt sugen på Liss fö
Jag gillar Lindholm i Timrå men det känns som om bredden i 3-4 är på plats. Backarna känns de som att de vill behålla. Skulle Björklöven gå upp så är känslan av kunde huggit på några där. Jag är rätt sugen på Liss fö