Inlägg: 2201137
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Mår uppriktigt sagt illa av att se Albin Carlson spela så bra som han gör i timrå, kom hem vad fan.
+ 5
Ja, ganska medioker final hittills. Timrå för överlägsna och nog måste Covid ha slagit på bägge lagen. Dessutom är det back to back, vilket varit tufft även om det inte fanns Covid i lagen