Tarasov: Han var svensk enligt Nooky
Inlägg: 2201834
Svarskommentarer
Sv: Silly season
bengt88: Läste nån gång att Tex ville vara etta, inte kunde acceptera att vara tvåa. Kanske jag minns fel, men hur sjukt är det då att värva en likvärdig. Vi behöver en toppmålvakt oh en duglig ersättare som inte ställer krav på att stå alla matcher...märkligt