Inlägg: 2201864
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sir: Ärligt talat så vill jag inte ha en målvakt som kräver att vara förstemålvakt. Vad skulle hända om man tog in någon från division ett som storspelar? Tjurar Tex då ihop och drar?
Nej, sådana löften ska man absolut inte ge. Däremot kanske han borde fått fler matcher än endast nio stycken. Inte lätt för honom att visa sin kvalité då.
Nej, sådana löften ska man absolut inte ge. Däremot kanske han borde fått fler matcher än endast nio stycken. Inte lätt för honom att visa sin kvalité då.
+ 5
Sv: Silly season
Sir: Ragnewall ser intressant ut, bra HA-stats samma säsong som Tex och vår målvaktscoach var i Pantern.
+ 1
På andra sidan stod han 9 matcher i IKO i skuggan av Cannata 20/21 så allt kan handla om perspektiv.