Inlägg: 2202277
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen: Du har ett rätt begränsat och förenklat synsätt. Det är inte så att den värdegrund man har när man är exakt sexton år och två månader är den man har resten av livet Läser du om de som radikaliseras så är det väldigt ofta det beror på umgänget i gruppen man befinner sig i för tillfället.
Att tro att den värdegrund man har inte kan förändras senare i livet är extremt naivt.
så hur du än vrider och vänder på dig så finns det saker Brynäs kunnat göra bättre och det där snacket om värdegrund var inte mycket mer än vackert snack istället för substans.
Att tro att den värdegrund man har inte kan förändras senare i livet är extremt naivt.
så hur du än vrider och vänder på dig så finns det saker Brynäs kunnat göra bättre och det där snacket om värdegrund var inte mycket mer än vackert snack istället för substans.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen: Menar du att det är genomkorkat att kapitulera, eller att man lät den misstänkte spelaren representera en förening som betyder så otroligt mycket?
+ 1
Otroligt mycket för så otroligt många.