JoseGonzales: Ni kommer inte få en gratisplats om det är det du fiskar efter. Nej ni får fortsätta harva i HA!
Inlägg: 2202283
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen: Varför skulle jag vilja ha en friplats? Tror inte man blir nedflyttad för att man skämmer ut sig som förening faktiskt. Men man kan nog tappa en del sponsorer pga det.
+ 3