Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KulaShaker: Japp, och inom den manliga lagidrotten är det verkligen inte lätt. Bara att ingen manlig elitidrottare i ett lag vågat komma ut ur garderoben är verkligen talande.

jag hyser inga större förhoppningar om att det finns klubbar som är mycket bättre än Brynäs:/