Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: tack för tillrättavisningen, vore önskvärt om du förklarade i stället för att förminska, men jag börjar bli van.

Gillar det du skriver när du håller dej till sak

trevlig helg tillönskas dej o andra modoiter plus att jag blir först att gratta Timrå till SHL-platsen. Den är ni väl värda