+ 2
Inlägg: 2203805
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Jag kommer hålla mina tummar för att Timrå klarar sig kvar primärt, men sekundärt kommer jag självklart hålla på er. Känns däremot som att det blir en rekordtuff HA-säsong med flera lag som varit bra i år (exvis Mora) och troligtvis blir ännu bättre, samt hårt satsande lag som kan bli lite vad som. Spännande silly väntar!
+ 5
Kom ihåg vad Västervik lyckades med under Karlin också. Vi får en tränare som jag tror väldigt mycket på.
Sedan tror jag att vi får ett ganska homogent lag med många spelare som är bra på nivån. Inte stjärnor, men lite som BIK att man får ett lag där man inte är beroende av en enda kedja, utan flera kan göra mål.