Mr Goofy: Ja, misstänker att man tappar många och jag har svårt att se hur Wallsson ska kunna vara kvar. Lite upp till bevis för Kenttä. Glorian har kommit rätt på sned på trötta värvningar på slutet.
Inlägg: 2203825
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Exakt! Och försvinner många nyckelspelare och Wallson så sitter de i samma sits som vi gjorde förra året. Det är tufft att börja om från scratch en bra bit in i maj månad
Exakt! Och försvinner många nyckelspelare och Wallson så sitter de i samma sits som vi gjorde förra året. Det är tufft att börja om från scratch en bra bit in i maj månad