Sv: Silly season
{8399}:
Mora tror jag blir riktigt farliga. De behåller Ljunggren/Wernblom/OSL till det har det värvat Bittner/Maketinac. Så två producerande femmor på plats och rätt intressant backsida. Plus en riktigt spännande coach, Västerås har bra komponenter men känns inte lika gedigna som Mora. Karlskoga/HV lär få ihop bra lag SSK/AIK tycker jag har en bra grund att stå på i nuläget.