1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507627 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2203868

Sv: Silly season
SKiLMY: Hade vi.känt oss tryggare om vi fått in en målvakt från Div 1 som det var många som spekulerade i om att Gradin skulle hitts något guldkon där som skulle kunna vara en 2:a målvakt.? Det är ju fortfarande så som en del har sagt här. Det handlar om ekonomi. Annars hade vi kunnat behållt Peters som 1:a målvakt ?

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Silly: Personligen hade jag känt mig säkrare med en välscoutad div 1-målis än vad jag gör med Wallin. Känns lite som ”han var bra förra gången han var här för några år sedan så vi tar hit honom igen”

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB