Inget nytt om Ytterell?
Inlägg: 2204261
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{6870}: inget nytt, han är hemma i småland och tränar själv.
angående wallin så hänvisar jag till timrå och deras andramålvakt, går alldeles utmärkt att ha ett vinnande lag utan en superhjälte som backup
angående wallin så hänvisar jag till timrå och deras andramålvakt, går alldeles utmärkt att ha ett vinnande lag utan en superhjälte som backup
+ 2
Sv: Silly season
{6870}: Finns det några uppgifter på att Ytterell vill lämna? Enda jag läst är att HV vill värva honom. Vill han lämna så är det bara att HV öppnar fetplånkan.
+ 2