Silly: Tycker väl att Tex är efter Peters och Bartosak är det bästa vi haft på länge. Ungefär samma historia som Johansson i Timrå faktiskt.
Inlägg: 2204380
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Jo så kan jag också känna, Linus är den som storspelade före dessa killar.
Jag minns när Linus & Anton låg 1 & 2:a i målvaktsligan😁
Säsong 13/14
Jag minns när Linus & Anton låg 1 & 2:a i målvaktsligan😁
Säsong 13/14
+ 2