+ 1
Inlägg: 2205462
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Amitiel: Det är helt rätt att ha is i magen och leta noga, Modo har redan en stabil trupp med både lagkaptener och energispelare, nu skall det in några toppar och sen skall laget fogas samman och introduceras för Karlins spelidé.
+ 1
Och just det borde väl vara bra bevis på att det är bättre dom får ta tid på sig och verkligen kolla upp spelaren noga än att det går snabbt för spelaren har AHL / NHL meriter.